Mennyit spórolhatsz a Google Shopping kampányokon?

Google Shopping kampányok 20%-kal olcsóbban.

Állítsd be a csúszkát és nézd meg, hogy mennyit spórolhatsz a Google költségeiden!
Éves költés: Éves előfizetői díj*: Ennyibe kerül másoknál*:
1 200 000 Ft 54 900 Ft-tól ~60 000 Ft

Várható éves megtakarítás, ennyivel több pénzed marad:

185 100 Ft

Kipróbálom ingyen arrow_forward

Miért olcsóbb így a Google Shopping kampány?

A Google a CSS Programot az árösszehasonlító - árukereső oldalak számára hozta létre, azzal a céllal, hogy régi piaci szereplőknek is biztosítson piaci részesedést a Google Shopping felületén.

A Depo a legrégebbi magyar árukereső oldal, így ügyfeleinek áragaranciával biztosítja a CSS program minden előnyét.

A CSS programban résztvevő webáruházak megkapják a Google-től a Depo-nak biztosított Shopping előnyöket, mint például a 25%-os licit kedvezményt.

Bővebben...

Google Shopping kampányok
& CSS Partner előnyök

Mások már használják a Google CSS előnyöket, ne maradj le te sem!

  • Akár 20%-kal olcsóbb lehet a Google Shopping kampányod, így azonos költésből több megjelenést, kattintást és bevételt érhetsz el.
  • Árgaranciát biztosítunk neked, így nálunk veheted igénybe a legolcsóbban a Google CSS szolgáltatását.
  • A Google CSS előfizetéshez akár 25.000 Ft Depo.hu termék hirdetési egyenleget adunk bónuszba! Ezzel 29 Ft-os kattintási díj mellett hirdetheted termékeid Magyarország legrégebbi árukereső oldalán!
Shopping CSS árak arrow_forward

+25% erősség az ajánlatokban

arrow_downward

CSS

Normal

  • max. 50 db termék
  • 20% shopping kedvezmény
  • 30 nap ingyenes próbaidőszak
  • Árgarancia
    (visszafizetjük a különbözetet, ha olcsóbbat találsz)
  • Korlátlan shopping hirdetési költés
  • Nincs lemondási idő, felmondási időszak
  • 25 000 Ft
    Depo.hu Product Listing egyszeri hirdetési kredit
  • Telefon & Email Support
  • a költés 5%-a,
    max. 4 900 Ft
    Nettó havidíj / domain
  • a költés 5%-a,
    max. 54 900 Ft
    Kedvezményes nettó éves díj / domain
  • 15%

    mennyiségi kedvezmény a második webáruházra
  • Érdekel arrow_forward

Pro

  • max. 10 000 db termék
  • 20% shopping kedvezmény
  • 30 nap ingyenes próbaidőszak
  • Árgarancia
    (visszafizetjük a különbözetet, ha olcsóbbat találsz)
  • Korlátlan shopping hirdetési költés
  • Nincs lemondási idő, felmondási időszak
  • 25 000 Ft
    Depo.hu Product Listing egyszeri hirdetési kredit
  • Telefon & Email Support
  • Merchant Center support
  • a költés 5%-a,
    max. 9 900 Ft
    Nettó havidíj / domain
  • a költés 5%-a,
    max. 109 000 Ft
    Kedvezményes nettó éves díj / domain
  • 25%

    mennyiségi kedvezmény a második webáruházra
  • Érdekel arrow_forward

Premium

  • Korlátlan mennyiségű termék
  • 20% shopping kedvezmény
  • 30 nap ingyenes próbaidőszak
  • Árgarancia
    (visszafizetjük a különbözetet, ha olcsóbbat találsz)
  • Korlátlan shopping hirdetési költés
  • Nincs lemondási idő, felmondási időszak
  • 25 000 Ft
    Depo.hu Product Listing egyszeri hirdetési kredit
  • Telefon & Email Support
  • Merchant Center support
  • Feed optimalizálás
  • a költés 5%-a,
    max. 14 900 Ft
    Nettó havidíj / domain
  • a költés 5%-a,
    max. 159 000 Ft
    Kedvezményes nettó éves díj / domain
  • 50%

    mennyiségi kedvezmény a második webáruházra
  • Érdekel arrow_forward

CSS

Normal

Pro

Premium

A webáruház termékeinek száma max. 50 db max. 10 000 db korlátlan
20% shopping kedvezmény igen igen igen
Árgarancia (visszafizetjük a különbözetet, ha olcsóbbat találsz) igen igen igen
Shopping hirdetési költés korlátlan korlátlan korlátlan
Shopping költés arányos díj nincs nincs nincs
Lemondási idő, felmondási időszak nincs nincs nincs
Depo.hu Product Listing egyszeri hirdetési kredit 25 000 Ft 25 000 Ft 25 000 Ft
Telefon & Email Support igen igen igen
Merchant Center support - igen igen
Google Shopping kampánykezelés - igen igen
Feed optimalizálás - - igen
       
Nettó havidíj / domain 4 900 Ft 9 900 Ft 14 900 Ft
Kedvezményes nettó éves díj / domain 54 900 Ft 109 000 Ft 159 000 Ft

Mennyiségi kedvezmény a második webáruházra

15%

25%

50%

  Érdekel arrow_forward Érdekel arrow_forward Érdekel arrow_forward

Most a regisztrációd mellé ajándékok járnak!

Az ingyenes regisztrációd mellé szabadon kiválaszthatod partnereink ajándékait. Bármelyiket, akár az összeset kiválaszthatod!

...
EAZY Digital

Ingyenes 1 órás Google Shopping kampány elemzés & tanácsadás 50.000 Ft értékben

...
DHL

Lépjen szintet az e-kereskedelemben a DHL Express segítségével. Bővítse lehetőségeit, érjen el vásárlókat világszerte.
Ingyenes konzultáció és elemzés az Ön webshopjának nemzetközi potenciáljáról.

...
PriceKit

Árazz automatikusan a PriceKittel és spórolj meg magadnak heti 20 munkaórát! Próbáld ki ingyen!

...
ConvKit

Ingyenes ConvKit oktatás a konverziónövelő kampányok beállításához. Próbáld ki ingyen, most!

...
DisplayNOW

Ismertebb márka – jobb értékesítési esélyek! 60 perc, ingyenes médiavásárlási konzultáció 50.000 forint értékben a DisplayNOW vezetőjével, Csasztvan Nórával.

...
Tharanis Webshop ERP

Automatizáld webáruházad folyamatait a Tharanis ERP-vel. Most 1+1 hónapot ajándékba adunk.

Ne maradj le a versenytársakkal szemben!

Próbáld ki Google Shopping kampánykezeléssel!

  • Ajándék:
  • Nincs kiválasztva.

Gyakori kérdések a Shopping CSS Programról

2017-ben egy hosszadalmas eljárás után a Google rekordösszegű, 2,4 milliárd eurós bírságot kapott az Európai Bizottságtól hatalommal való visszaélés miatt. Ahogyan a Google működött, azt a döntés értelmében "az uniós versenyszabályok értelmében jogellenesnek" minősítették.

A Google a keresési találati oldalán a termék hirdetések megjelenítésével olyan platformot hozott létre, amely csak a webshopok számára volt elérhető, ezzel megfosztva más árösszehasonlító oldalakat a verseny lehetőségétől.

Az iparágban megoszlanak a vélemények arról, hogy ez a megállapítás jogos-e vagy sem, de legalábbis a Google nagyon igyekezett változtatni ezen. Ha a Google nem hajtott volna végre jelentős lépéseket az összehasonlító oldalak befogadására, akkor a bírságot a világméretű bevételeinek mintegy 5%-ával (7-8 milliárd dollár) növelték volna évente. A Google ekkor a Google CSS program elindításával tette meg az első lépéseket a piaci verseny helyreállításához.

A CSS (Comparison Shopping Services) - termék/vásárlás árösszehasonlító szolgáltatást jelent. A CSS Partner egy olyan weboldal, amely különböző webáruházak árait gyűjti össze, azzal a céllal, hogy látogatóit ezekbe a webáruházakba irányítsa.

A Google Shopping (a Google keresési találati oldalán a "Shopping" fül alatt található) valójában a Google CSS szolgáltatása. Az uniós irányelveknek való megfelelés érdekében a Google leválasztotta az összehasonlító oldalát, és egy külön céget hozott létre. Ez azt jelenti, hogy a Google Shopping mint különálló összehasonlító oldal is egy CSS Partner, amely a Google keresési találati oldalán hirdet vásárlási hirdetéseket. Jelenleg más összehasonlító oldalak is vásárolhatnak a Google-tól a webshopok nevében vásárlási hirdetéseket. Egy ilyen vásárlási hirdetés pontosan ugyanúgy néz ki, mint a Google-tól származó vásárlási hirdetés, de a "itt: Google" link helyett a hirdetés alján az "itt: Depo.hu" link található.

A hirdetésre kattintva a látogató közvetlenül arra a webshopra kattint át, amelyet a CSS hirdet. Csak az "itt: Depo.hu" linkre kattintva a kereső a Google Shopping fül (a Google összehasonlító oldala) helyett a Depo.hu összehasonlító oldalára kerül. A Google Shopping CSS-sel való tisztességes verseny megvalósítása érdekében a Google 20%-os árréselőnyt alkalmaz ezen CSS-partnerek esetében.

A Depo CSS Shopping hirdetések jelenleg Magyarországon jelennek meg.

A Google CSS programmal kapcsolatos információkat a Google CSS Partner Portálon találod meg. Itt összehasonlíthatod a különböző CSS-partnereket is. A Google támogatási oldalán további információkat találsz a program működéséről.

A CSS program már számos változáson ment keresztül a múltban. A hirdetőknek kezdetben még a hirdetési költségeik egy részét is megtérítették. Ez volt az az eszköz, amellyel a Google lehetővé tette a hirdetőinek, hogy gyorsan igénybe vegyék a CSS-partnereket. Ez azonban csak átmeneti volt.

A 20%-os ajánlattételi kedvezmény azonban várhatóan hosszabb ideig fennmarad. Ez azt jelenti, hogy hosszabb ideig megéri a CSS-en keresztül hirdetni ahelyett, hogy közvetlenül a Google Shopping CSS-en keresztül hirdetnél.

Mi a helyzet a Depo CSS előfizetéssel?
A számos kedvezmény mellett, bármilyen kötöttség nélkül használhatod ki a Google CSS előnyeit. Ha a Google változtat valamit, vagy csak elégedettlen vagy az eredményekkel, egyik napról a másikra, következmények nélkül lemondhatod az előfizetést.

A CSS-partnerek az általuk képviselt gyártók nevében adhatnak fel Shopping hirdetéseket. Jelenleg a Google-tól eltérő, más árösszehasonlító szolgáltatón keresztül is lehet hirdetési kampányokat futtatni. Lehetőség van több CSS egyidejű használatára. Ilyenkor több Merchant Center (kereskedő központ) és a hozzájuk kapcsolódó kampányok hirdetnek a kereskedő nevében.

Hogyan működik a shopping hirdetés CSS Partnerrel?
Kép forrása: Google Merchant Center

A következő két lépést kell végrehajtani a CSS-partneren keresztül történő hirdetéshez:

  1. Össze kell kötni a DEPO CSS fiókját a Shopping hirdetésekhez használt Merchant Centerrel. Ehhez csak meg kell adnod a Merchant Center azonosítód, mi indítunk az összekötési kérést, amit csak el kell fogadnod.

  2. Minden hirdetett termékednek meg kell jelennie a Depo.hu oldalán. Mivel a CSS kedvezmény feltétele, hogy árukereső oldalaon megjelenjen a termék, ezért a Google Shoppingban hirdetett termékeket fel kell tenni a Depo-ra is. Ezt mi a Shopping XML feedjéből pár perc alatt meg tudjuk tenni, valamint az előfizetéshez 50.000 Ft termék hirdetési bónusz is jár. Ha lemerül a bónusz egyenleg, szabadon eldöntheted, hogy szeretnél-e további kattintást vásárolni a Depo-ról.

A kereséskor megjelenő shopping hirdetés alsó részén „By depo.hu” szöveget fogod látni.

Hogyan működik a shopping hirdetés CSS Partnerrel?

Igen, a Depo-nál az alapvető kedvezményeken felül további 50.000 Ft termék hirdetési bónuszt is adunk a sikeres kezdéshez.

A CSS-partnerek közötti legfontosabb különbségek:

A CSS típusa: önkiszolgáló, menedzselt vagy kiszervezett.
Te magad hirdetsz vásárlási kampányokkal, vagy a CSS Partner végzi ezt helyetted? Az utóbbi esetben a CSS-partner kezelheti az te privát kampányaid, vagy akár ki is telepítheti a nevedben a saját kampányaid, és egy elfogadott kompenzációs modell (általában CPC/CPS) alapján elszámolhat veled.

Az üzleti modell: havi fix költségek vagy CPC/CPS a termékeknek a CSS-partner weboldalán való elhelyezéséért.
A Google kötelezőnek tekinti, hogy minden meghirdetett termék a CSS Partner összehasonlító webhelyén szerepeljen. Az, hogy mire fizetsz, CSS Partnerenként jelentősen eltér. Egyes felek fix havi összeget számolnak fel, mások CPC-arányok alapján dolgoznak.

Igen, alapesetben hozzá sem férünk a kampányaidhoz, így a kampány adataid teljesen el vannak zárva tőlünk.

Ebben az esetben a versenytársak számára olcsóbb a Google Shopping kampány, így versenyhátrányban vagy. Regisztrálj a Depo CSS előfizetésére, ahol árgarancia mellett veheted fel a versenyt a konkurensekkel.

A Depo CSS előfizetéssel 25%-al erősebb ajánlati licitet kapsz, ami akár 20%-os kedvezmény is lehet a Shopping kampányod kattintási díjából. A kattintási költség a hirdetési licit eredménye, vagyis máshogy viselkedik a CPC, ha magas ajánlatokkal, piacvezetőként hirdetsz, és máshogy viselkedik ha alacsony ajánlatokkal versenyzel a többiekkel.

A CSS partner 20%-os kedvezményt kap a CPC (cost-per-click) licitból, hogy a Google CSS-hez képest "versenyezhessen" a Google Shoppinggal. A Shopping kampányok ugyanúgy működnek, mint a Google Ads, egy aukción keresztül, amelyben a hirdető licitálhat az általa fizetni kívánt kattintásonkénti költségre.

A gyakorlatban ez a következőt jelenti: egy 80 Ft-os ajánlat a Depo CSS-en keresztül ugyanolyan értékű, mint egy 100 Ft-os ajánlat a Google Shopping CSS-en keresztül. Ez azt jelenti, hogy a hirdetőnek 25%-kal többet kell kínálnia a Google Shoppingon keresztül, hogy megfeleljen a Depo CSS-partneren keresztül tett ajánlatnak.

Ez az egyik leggyakrabban feltett kérdés a most váltó ügyfelektől. A CPC 20%-os kedvezménye nem olyan összeg, amelyet visszatérítünk, vagy amely megjelenik a Google Ads fiókjában. Ez egy licitálási előny a Google CSS-sel szemben. A hatása ugyanaz, mintha maradna a Google CSS-nél, és 25%-kal növelné a liciteket, azaz 25%-al többet ajánl a kattintásokért. Jobb pozíciókat realizál a termékmegjelenítésekben, és több aukcióba kerül be azzal, hogy 25% előnnyel licitál. Kampánya(i)d Shopping megjelenéseinek száma tehát növekedni fog, míg a CPC várhatóan csökkenni.

Mindkettő igaz. 20% kedvezményed lesz, ami azt jelenti, pl. hogy a te 80 Ft-os ajánlatod 100 Ft-nak felel meg, így tehát 25% előnyt szerzel a többi hirdetővel szemben, aki nem Depo CSS-en keresztül hirdet, hiszen neki 25%-al kell növelnie az ajánlatát, hogy a tieddel versenyezzen.

A te ajánlataid akár 20%-al olcsóbbak lesznek neked, ami azt jelenti, hogy a versenytársaidnak 25%-al kell többet ajánlania. Így versenyképesebb hiszen 25% előnnyel indulsz és mindezt kevesebb költséggel teheted meg.

Az automata kampányok is megkapják a 25%-os licit előnyt, amit kihasználva továbbra is automatikusan fognak működni, nem lesz bennük változás.

  1. Regisztrálj ezen az oldalon.
  2. A megadott Merchant Center azonosítót meghívjuk CSS központunkból, amiről emailben kapsz értesítést.
  3. A Merchant Centerben el kell fogadnod az összekapcsolási kérést.
  4. Kész.

Igen, bármikor lemondhatod a szolgáltatást.

Igen, az árgarancia miatt nálunk kapod meg legolcsóbban a CSS licenszt.

Nincs, a Depo CSS-re való átállás teljesen kockázat mentes folyamat. Kampányaid tekintetében sincs leállási idő.

Egyetlen kivétel van, ahol extra figyelemre van szükség:

  1. amikor ROAS vagy CPA célt használsz a Google Ads-ben licitálási stratégiaként,
  2. és ha a Google Merchant Center egy MCA (multi client account) alá tartozik.

Ilyen kivételes esetben a licitstratégia által használt historikus adatok egy részét (az MCA-ból származó részt) újra kell építeni. A gyakorlatban azt tapasztaltuk, hogy ez a váltást követő kezdeti időszakban (első hetekben) minimális hatással lehet az eredményekre.

Igen van lehetőség, hogy egyszerre több CSS Partnerrel hirdess.
De érdemes tudni a következőket:

Sok CSS-partner felajánlja, hogy a saját kampányaid mellett további kampányokat is futtat. Ez növelné a láthatóságot és javítaná az eredményeket.

Ezt mondja erről a Google: "A második áras aukcióban az eladó soha nem versenyez saját magával egy ajánlaton. Ez a szabály mindig érvényes, függetlenül attól, hogy az eladó hány és milyen CSS-t használ. Ha két CSS tesz ajánlatot ugyanazon eladó nevében, a nyertes ajánlat és a nyertes CSS által fizetett ár ugyanaz, mintha ezeket az ajánlatokat ugyanaz a CSS tette volna."

Nem igaz tehát, hogy ha valaki több CSS-szel dolgozik, az növeli a termék hirdetés CPC-jét. Több CSS megléte ebből a szempontból elméletileg nem kell, hogy káros legyen. Bár figyelembe kell venni, hogy a további CSS-ek megnyerhetik az aukciót a te privát kampányaidhoz képest. Ez tehát a te privát kampányaid eredményeinek rovására megy. Előfordult már, hogy több webshopnál is romlottak a saját vásárlási kampányaik eredményei, mivel több CSS partner is hirdetett nekik.

Úgy gondoljuk, hogy egy webshop, amelyik shopping kampányokat használ, gyakran nem szeretné, ha a privát kampányainak eredményei romlanának amiatt, hogy “mások pontosan ugyanabban a tóban horgásznak”. Egy jó minőségű és széleskörűen optimalizált shopping kampányt működtető webshop nem várja el, hogy a CSS partnerek lecsípjék a kattintások és konverziók egy részét. És a webshop sem profitál ebből sokat. A hirdetni kívánó CSS partner(ek) is keresni szeretnének, és a "könnyű" kattintásokra (legjobb termékek, konkrét kifejezések és magas konverzió) fognak koncentrálni. A CSS partnernek is árrést kell teremtenie, így a webshop esetleg a saját kampányaival olcsóbban is meg tudta volna teremteni ezeket a konverziókat. Mi ezért is vállalunk árgaranciát.

A Google továbbra is azt írja: "Mindent megteszünk azért, hogy ugyanazt az ajánlatot (ugyanazt az eladó által kínált terméket) ne jelenítsük meg többször. Ha megállapítjuk, hogy ugyanazt a terméket ugyanattól az eladótól több CSS töltötte fel, akkor csak egyszer jelenítjük meg a hirdetési blokkban. Ritka esetekben, amikor nem tudjuk megállapítani, hogy két ajánlat azonos-e, előfordulhat, hogy mindkettő megjelenik ugyanabban a Shopping hirdetési blokkban."

A CSS további megjelenítéseket valósíthat meg a számodra, a saját magad által megjelenített termékeken kívül más termékeken is. De ezt te is megteheted a saját fiókoddal. Tegyük fel, hogy te a "mosógép" kifejezésre keresel rá, akkor a saját Google Ads fiókoddal megjelenítést kapsz például egy bizonyos típusú Samsungra, és egy CSS partner ugyanabban a blokkban a te üzletednek egy másik típusú megjelenítését kaphatja meg. Nem arról van azonban szó, hogy ezt csak a Google CSS partnereden keresztül történő hirdetéssel érheted el. A saját vásárlási kampányodból egyszerűen több terméket is megjeleníthetsz ugyanabban a blokkban.

Valójában arra a következtetésre juthatunk, hogy egy további CSS-partner csatlakoztatása, aki a számodra hirdet, csak akkor vezet további megjelenítésekhez, ha:

  1. A CSS olyan termékekre mutat be ajánlatokat, amelyekre te magad nem teszel ajánlatot, vagy magasabb ajánlatokat kínál olyan termékekre, amelyeknél nem nyerted volna meg a megjelenítésre vonatkozó aukciót az ajánlatoddal, hogy megjelenítést kapjon.
  2. A CSS-nek más termék feed-je van, amely (mivel a tartalom például további információkkal van gazdagítva) megfelel a terméknek a keresési kifejezéshez, míg a te adatod esetében ez nem így volt.

Röviden, nincs különbség aközött, amit egy további CSS-kapcsolat jelenthet további megjelenések generálásában, összehasonlítva az saját termékeid láthatóságának növelésére rendelkezésre álló lehetőségekkel (licitoptimalizálás, feed-optimalizálás).

Garantáljuk, hogy a magyarországi CSS Partnerek közül a mi csomagjaink a legolcsóbbak. Ezt proaktívan mi is figyeljük, de ha ennél olcsóbb CSS Partnert találsz, akkor kérlek jelezd azonnal, és azon az áron adjuk neked a csomagot.

Ha szeretnéd bízd szakértőkre a kampánykezelést. Vállaljuk shopping kampányod csúcsra járatását. Online marketing ügynökségi hátterünk a garancia a profi shopping kampányokra.

Csak google ads fiók azonosítódra lesz szükség. Amire kérést küldünk, amelyről értesítést kapsz e-mailben. Jóváhagyásod szükséges és kész is.

Csak röviden: Árgarancia, 20% árkedvezmény, 25% nagyobb (erősebb) ajánlat, felmondási idő nélkül és 50.000 Ft ajándék termék hirdetési keret.

A Depo CSS-hez való csatlakozás rendkívül egyszerű, és teljesen online tudsz csatlakozni. Kezdd el ezen az oldalon regisztrációt, ahol szükségünk van a Merchant Center ID (kereskedői központ azonosítóra), hogy a Google-nak elküldhessük a CSS váltási kérelmet neked. Merchant Centered (kereskedő központod) átállítása a Depo CSS-re legfeljebb pár napot vesz igénybe.

Egy működő webáruház és a webáruház által használt Merchant Center azonosítója. Semmi gond, ha a regisztrációnál nem tudod a Merchant azonosítód, ezt megadhatod később is (de az összekapcsolás kérést csak ezzel tudjuk elindítani).

Természetesen minden adatod biztonságban lesz. Az ÁSZF része a titoktartás, valamint az üzleti adataidhoz (bevétel, CRM stb.) nem fogunk hozzáférni. Pro és Prémium csomagok esetén szerkesztési hozzáférést kérünk a Merchant fiókodhoz, de benne lévő adatokat nem mentjük le és fel sem használjuk. Valamint ha google shopping kampánykezeléssel is élni szeretnél akkor az ads fiókodhoz kérünk szerkesztési hozzáférést, de a benne lévő adatokat nem mentjük le és fel sem használjuk.

Alapvetően mi nem fogjuk a kampányaidat kezelni és nem módosítunk rajtuk. Abban az esetben kezeljük a google shopping kampányaid, amennyiben ezt szeretnéd. A CSS előfizetés nem csak a Shopping kampányok kezelésre szolgál. Üzleti előnyöket biztosítunk neked: 20% kedvezményt, 25%-al nagyobb ajánlat a hirdetési licit során. Ezeket csak a CSS-el biztosítjuk neked, erre jönnek rá plusz szolgáltatások, amelyek attól függenek melyik csomagot választod. Az 50 000 Ft-os hirdetési keretet pedig mindenképp megkapod.

Igen, természetesen erre is van lehetőséged. A Depo CSS mögött több éves tapasztalattal rendelkező omnichannel marketing ügynökség áll. A Pro és Premium csomagunk tartalmazza a Google Shopping kampánykezelést valamint Merchant Center support-ot.

Erre azért van szükség, hogy a termékeid elérhetőek legyenek és jól tudjanak megjelenni a Google shopping hirdetések között. A Google Shopping egy termék kereső, amit ugyanúgy kezelni kell, mint a weboldalad SEO-ját.

Igen, csomagtól függően 15%, 20%, vagy 50% kedvezményt adunk második webáruházadra.

Egyrészt a Product Listing a jogi feltétele a CSS programnak, valamint csak így tudjuk garantálni számodra az árgaranciát és a kedvezményeket. Plusz nagyobb forgalmat kap az oldalad.

Igen az induláshoz 50.000 Ft hirdetési bónuszt / kupont adunk. A 29 Ft-os kattintási díjjal ebből kb 1700 kattintást tudunk biztosítani neked, ami azért nem rossz kezdésnek… :)

Bármikor lemondhatod az előfizetésedet nálunk. A Merchant Center összekapcsolást te tudod megszüntetni illetve ha shopping kampányt kezelünk neked akkor a hozzáférésünket is el tudod venni. Nem az a célunk, hogy magunkhoz láncoljunk, hanem veled együtt e-kereskedelmi sikereket érjünk el.

Igen, tényleg nincs. Bármikor lemondhatod és nincs felmondási idő. A következő hónaptól már nem él az előfizetésed.

Nem szükséges bankártyádat megadnod, elég egy számlázási címet, ahova számlát ki tudjuk állítani. Az CSS előfizetés prepaid - előre kifizetett rendszerben működik, így felmondásnál az előre kifizetett, de fel nem használt egyenleget 8 napon belül visszautaljuk.

Igen. Minden csomag esetén jár kedvezmény, ha az éves előfizetési díjat választod. A részleteket a csomagok összehasonlításánál tudod megnézni.

Bízunk benne, hogy erre nem fog sor kerülni, de ha mégis megtöténik, akkor a megszűnés napjával megszüntetjük az előfizetést és készítünk egy elszámolást az ügyfelek számára. A fennmaradó egyenlegről mindenki szabadon dönthet, hogy fel akarja-e használni a Depo.hu weboldalán termék hirdetésekre, vagy kéri-e az egyenleg visszautalását.

Igen.

Ők már a Depo CSS-t választották

Bookline
Petissimo
Automax
Libri
Iparáruház.hu
Vágyaim.hu