Gyermek játék shenzhen készségfejlesztő és kreatív játékok

Shenzhen S.Y.F.IMP AND EXP. Co.LTD Készségfejlesztő, unaloműző játék - Busy cube lakat

Shenzhen S.Y.F.IMP AND EXP. Co.LTD ...

4 249 Ft

Keresed a tökéletes játékot, ami fejleszti és leköti gyermeked figyelmét? A Busy Cube Lakat éppen ezeket kínálja! Ez a ...

  • Gyártó: Shenzhen S.Y.F.IMP AND EXP. Co.LTD
CsimpiStore Megnézem arrow_forward
Shenzhen S.Y.F.IMP AND EXP. Co.LTD Készségfejlesztő, unaloműző játék-Busy cube lakat Krokodilos

Shenzhen S.Y.F.IMP AND EXP. Co.LTD ...

3 990 Ft

Keresed a tökéletes játékot, ami fejleszti és leköti gyermeked figyelmét? A Busy Cube Lakat Krokodil éppen ezeket kínálja! Ez ...

  • Gyártó: Shenzhen S.Y.F.IMP AND EXP. Co.LTD
CsimpiStore Megnézem arrow_forward

Készségfejlesztő és kreatív játékok újdonságok a depo.hu-n

Gyakran ismételt kérdések - Készségfejlesztő és kreatív játékok

A Fish and Count oktató játék kifejezetten az óvodás és kisiskolás korosztálynak ajánlott, akiknek még fejleszteniük kell a számolási és színerkennési képességeiket.

A teknős játék használata nem túl bonyolult, könnyen elsajátítható. Azonban, ahogy minden játéknál, itt is fontos a gyakorlás és a kitartás. Ha rendszeresen játszunk, hamar megtanuljuk a játék szabályait és élvezni fogjuk a játékot.

Az oktató játékok árai változóak lehetnek, attól függően, hogy milyen típusú játékról van szó, milyen célcsoportnak szól, és milyen szintű tudást kíván meg. Általánosságban elmondható, hogy az oktató játékok ára általában 1000-5000 forint között mozog, de vannak drágább és olcsóbb lehetőségek is a piacon. Ajánlott alaposan tájékozódni a különböző lehetőségekről, mielőtt döntést hozunk az árak tekintetében.

Igen, számos más hasonló játék létezik, amelyeket ajánlani lehet a Fish and Count oktató játék helyett. Azonban a választás függ az adott korosztálytól, érdeklődési körüktől és a játék céljától. Például a számolás és matematikai készségek fejlesztésére ajánlhatóak a számlálós játékok, vagy a színek és formák felismerésére a memóriajátékok. Fontos, hogy a játék szórakoztató és interaktív legyen, hogy motiválja a gyerekeket a tanulásra.