Ravensburger és tenger készségfejlesztő és kreatív játékok

A tenger

A tenger

4 228 Ft

A Ravensburger gyermekkönyvsorozatának e kötetét lapozgatva az Északi-tenger világával ismerkedhetnek az apróságok. Megtudhatják, milyen élőlények élnek a vízben és a parton, mik ...

Megnézem arrow_forward
SCOLAR KIADÓ KFT. Tengeri állatok

SCOLAR KIADÓ KFT. Tengeri állatok

5 975 Ft

... állatok A Ravensburger népszerű Mit? Miért? Hogyan? gyermekkönyvsorozatának 53. kötetét lapozgatva az óvodások és a kisiskolások megismerhetik a tengerek és óceánok élővilágát ...

  • Gyártó: Scolar Kiadó Kft.
ArgentumShop Irány a bolt arrow_forward
A tenger

A tenger

4 450 Ft

szállítási díj: 1 990 Ft

... : 16 Sorozat: Mit? Miért? Hogyan? - Mini Fordító: Gulyás Lelle A Ravensburger gyermekkönyvsorozatának e kötetét lapozgatva az ...

Irány a bolt arrow_forward

Készségfejlesztő és kreatív játékok újdonságok a depo.hu-n

Gyakran ismételt kérdések - Készségfejlesztő és kreatív játékok

A Fish and Count oktató játék kifejezetten az óvodás és kisiskolás korosztálynak ajánlott, akiknek még fejleszteniük kell a számolási és színerkennési képességeiket.

A teknős játék használata nem túl bonyolult, könnyen elsajátítható. Azonban, ahogy minden játéknál, itt is fontos a gyakorlás és a kitartás. Ha rendszeresen játszunk, hamar megtanuljuk a játék szabályait és élvezni fogjuk a játékot.

Az oktató játékok árai változóak lehetnek, attól függően, hogy milyen típusú játékról van szó, milyen célcsoportnak szól, és milyen szintű tudást kíván meg. Általánosságban elmondható, hogy az oktató játékok ára általában 1000-5000 forint között mozog, de vannak drágább és olcsóbb lehetőségek is a piacon. Ajánlott alaposan tájékozódni a különböző lehetőségekről, mielőtt döntést hozunk az árak tekintetében.

Igen, számos más hasonló játék létezik, amelyeket ajánlani lehet a Fish and Count oktató játék helyett. Azonban a választás függ az adott korosztálytól, érdeklődési körüktől és a játék céljától. Például a számolás és matematikai készségek fejlesztésére ajánlhatóak a számlálós játékok, vagy a színek és formák felismerésére a memóriajátékok. Fontos, hogy a játék szórakoztató és interaktív legyen, hogy motiválja a gyerekeket a tanulásra.